maanantai 5. toukokuuta 2014

sä et kulu pois,oot jälki joka minuun jää

moi kaikki! siitä on hirveen kauan taas ku oon kirjottanu blogiin. entiä mikä siinä on ku ei jaksa avata konetta ja tulla kirjottaa blogia. mutta nyt ajattelin olla kiva myös itelleni ja tulla kirjottaa. jos sais vaikka jonku motivaation kirjottaa useemmin oikeestaan paljon useemmin ! :D tää on tosi vaikeeta alkaa kirjottaa pitkästä aikaa ku ei tiä yhtää mistä alkais! mutta yritetään!
kesä on tullu ihan hetkessä! siis kuinka lämmin huhtikuu oli! ja tossa meikäläisen kesän eka jäätelö jota en pystyny syömään kokonaan, tylsä jäätelö en suosittele pingviinin toffee räpylää :DD
uimassa en oo viä käyny . en oikeestaan tykkää edes uida koska pelkään vettä. en tiä mikä siinä on sellasta että mä pelkään sitä. 
Vapun vietin kavereiden kanssa koskenrannassa. oli kyllä aika upeeta :D koskenranta oli taas aivan täynnä porukkaa.. ei sitä ees osannu muistaa kuinka paljon sitä väkee siä on ! paljon näki tuttuja ja kyllä sitä taidettii olla aika humalassa. musta on outoo kattella et jotku 14 vuotiaatki ryyppää siä ja horjuu ja oksentaa siä ihan tuubassa vaikka itekki olin siä 14 vuotiaana aivan pää jäässä. se oli sillon niin hienoo! mutta vappua tosiaan tuli juhlittua 3 päivää putkeen. mut vappu on kerran vuodessa. että hyvää työväenjuhlaa vaan,meikä ei käy töissä mut juhlii niidenki puolesta ketkä käy :D
vappupäivänä oltii kans koskenrannassa mut siä ei ollu kyllä ketään paitsi tosi kylmä siä oli! ei me siä kauaa viihdytty ja lähettii sit pirkkalaan. perjantaina luokkalaine piti tuparit nii olihan sinne pakko mennä ja rahat oli tosiaan finito mut join kaikki mun vanhat varastot ja vapusta jääneen viinan lopun. huhhuh.. noh eipä oo muistikuvia mutta kuvia kyllä löytyy :D



eilen tulin mökille teiskoon. skootterilla pitää viä ajaa viimeset reissut ennenku vaihdan sen autoon :) mun iskä opettaa mua ajaan ja nyt ollaan ajettu 3 ajotuntia. nyt tänään aloin itekki näkeen kunnolla edistystä kytkimen kanssa. oon sen kanssa tosi hidas vielä mut tänää sain sen nopeemmi tuntumalle ku enne :D eise ajaminen oo vaikeeta. ite oon aika nopee oppiin. tänään vähän kuvailin ja muuten oon ottanu vaan ottanu rennosti ja ollu. eilen illalla kaveri soitti mulle että niin ootko ny mökillä et tullaan moikkaan sua kämmenniemeen! Olin kyllä otettu että mua tullaa tänne asti moikkaan :)
tänään piti lähtee kotiin mutta ulkona sato niin paljon räntää että en pystyny lähteen joten ajan täältä huomenna kouluun.
toi orava oli ihan paras!! se tuli istuu tohon lintulaudan katolle ja alko heiluttelee sen häntää ihan hulluna joka suuntaan :DD huhuh nauroin ihan kipeenä sille. niin söpö!


siinä on oikeesti ihan parasta jäätelöö! suosittelen maistaan magnumin yochurt jäätelöö! siis siä on sisällä jogurtti jäätelöö ja vadelmakastiketta. parasta <3

4 kommenttia:

  1. Tosi kivalta vaikuttava blogi! :) Kuvat on sopivan kokosii ja niissä on hyvä laatu! Minä tykkään :)

    http://nowandforever-eve.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon ! :) juu oon kyllä tyytyväinen mun järkkärii ! käyn kans kattoo blogias :)

      Poista
  2. Mun mielestä fontti sais olla isompi, mutta muuten kiva blogi! Ihanan iloisia kuvia sulla ♥ Ja hei kannattaa ottaa robottitunnistin vai mikä onkaan nii pois :D

    http://neasstory.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! ♥ mikä robottitunnistin :o käyn tsekkaan sun blogis kans :)

      Poista