torstai 15. toukokuuta 2014

oot mun only one vaikka ollaan historiaa..

Moi kaikki ihanat!
En oo avannu konetta kohta viikkoon! Viimeks viikonloppuna jolloin vähän remontoin mun blogia.
mitä pidätte blogin ulkonäöstä?
en oikeen tiä okstoi ruskee kiva tossa tekstin pohjana..

Mulla alko eilen työssäoppi ravintola Franklyssä joka siaitsee tampereen keskustassa .
Oon ainakin nää 2 päivää ollu tosi tyytyväinen siihen paikkaan! siellä on tosi rennot työntekijät ja siä viihtyy.
oon siä 18.6 asti ja sit alkaa kesäloma wuhuu!
Sunnuntaina tosiaan oli äitienpäivä! Aamulla ku heräsin lähdin ajeleen lempäälään ståhlbergille,jossa olin työssäopissa muutama kuukausi sitten.
Tilasin sieltä äidille kakun äitienpäiväks.Ja oli meinaa hyvää! en oo laiharin aikana syöny oikeestaan mitään makeeta joten toi kakku oli hyvä syy vähän herkutella !
Mun sisko ja sen poikaystävä tuli illalla käymää niin ne autto ton syömisessä ja kyllä mä sitä isällekki vein,ettei se kiusaa mua jääkapissa .
Tein äidille myös kinkkupiirakkaa ja ohjeen löydät
täältä --> http://emmisofiablogi.blogspot.fi/p/kokkailuja.html

Tänään olin renetan kanssa lenkillä ja meillä oli koirat mukana.
Ottelin tänää Lolan kanssa myös kuvia ja lola oli niin pirun innostunu siitä kuten kuvasta näkee :D!
Yritän ny saada itteeni koneelle viikonloppuna nii kirjottelen teille taas !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti