tiistai 20. toukokuuta 2014

jotain puuttuu..

Heipparallaa kaikki !Ajattelin tulla postaa mun viikonlopusta tänne ku en viikonloppuna kerenny :)

Perjantain vietin kavereiden kanssa iltaa vietellen.
juotiin,puhuttiin paskaa ja katottii hetki suomen peliä. Mua
ei kyllä kiinnosta laisinkaan jääkiekko,mutta kyllä sitä tulee välillä pakosta seurattua.














Lauantaina päivällä pakattiin siskon kanssa meidän leluja pahvilaattikkoihin jotka viedään hämeenkyröön meidän papalle vintille,koska iskä muuttaa pois oikeastaan sellasesta mun lapsuudenkodista,en oo asunu siellä koko lapsuuttani mutta suurimman osan. Aika haikeet tunnelmat.. noh mutta mikään ei oo pysyvää.

Illemmalla lähdin ajeleen teiskoon mökille. Saunottii,kuvailin,ajoin autolla ja mä nyt opin olla sammutamatta sitä ku lähetää liikkeelle !!! :D sunnuntaina lähin kotiin mökiltä ja oikeestaa oon ollu vaa pihalla koska on niiin ihana keli! ai että kyllä taas muistaa miks rakastan kesää ja vihaan talvee ! Huomenna pitäis varata kampaajalle aika ku pitää taas blondata.. kyllä mä ehkä ens kuuks saan blondit kokonaan..

 
tein myös broilerlasagnee,kirjottelen ohjetta mahdollisimman pian :)
 

9 kommenttia:

  1. Sulla on ihania kuvia tääl blogissa :)
    Ja noi sun lemmikit on ihanan söpöjä :3

    chocolateye.blogspot.fi

    :)

    VastaaPoista
  2. mitässss onko fresitaan tullu uus pullo vai onks toi jotain muuta kun sitä perus skumppaa?
    ihan hullun siisti myös toi sun banneri!!! vinkkkinä voisin muuten sanoo, että kannattaa ottaa toi kommentin vahvistus robottijuttu pois, se on tosi ärsyttävää jos ei saa niit numeroita hahmotettuu oikeen ja sitten ei jaksa enään ees kommentoida! :)

    http://chaasingthesun.blogspot.fi :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo siihen on tullu uus etiketti :D voi kiitos!! se on vaa vähän väärän kokone :D.. mut miten saan sen pois? ja käyn tsekkaa blogias :)

      Poista
  3. Heyyy I like this! Kiva blogi & oot kaunis c:

    terkuin uusi lukijasi !
    http://viipuwi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. rakastuin sun blogiis ! mäki oon ollu joskus kova juomaan ja käyttää kaiken näkösiä päihteitä,mut onneks oon kasvanu ja enää en muutaku polta ja juo muutaman kerran kuussa :D mäki rupesin lukee sun blogia oli mielenkiintosta tekstiä ja osasin samaistua! ja kiitos paljon! <3

      Poista
  4. Toi lasagne näyttää niiiin hyvältä! :)

    VastaaPoista
  5. Wau, aivan ihana banneri! Ja hirmu kivoja kuvia :3

    http://cowswings.blogspot.fi/

    VastaaPoista